sâmbătă, 25 iunie 2011

Un creion si o hartie

Pentru multi un creion este un simplu obiect de scris. Pentru mine insa nu reprezinta doar un obiect de scris, nu, creionul este modul de a ma relaxa.


Daca acest creion este alaturi de o hartie, este si mai bine. Cateodata ma plictisesc si pur si simplu nu stiu ce sa fac. In astfel de momente imi sunt de mare folos. Ma asez la masa, ma gandesc ce vreau sa fac si timp de cateva ore nu mai ai treaba cu mine.


Uneori, cand incep sa desenez, nici eu nu realizez cat de mult stau. Doar de odata observ ca obosesc si nu-mi dau seama de ce, dar imediat realizez ca am pierdut masura timpului.


Si acum cateva mazgalituri...
















2 comentarii:

  1. Dragul meu drag, " mazgaliturile" tale ma incanta nespus, tocmai pentru ca nu sunt facute doar din lipsa de ocupatie, cu atat mai putin, din plictiseala. Ori de cate ori te apleci asupra foii de hartie, ma bucur fiindca stiu ca ma vei surprinde...
    Talentul tau e evident!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur nespus ca ne-ai mai dat un semn de viata pe blog! Felicitari pentru faptul ca te-ai incumetat sa ne arati si noua ceea ce tu, glumind baniuesc, le-ai adunat sub titulatura de "mazgaleli". Orice mare artist a avut perioada lui de mazgalituri pe hartie. Care acum se vand la cele mari de licitatii pe sume grele... :)

    RăspundețiȘtergere